KriTh je teď Theatrocén
KriTh se po čas konání Divadelního světa Brno mění na Theatrocén. Sledujte postřehy a recenze našich studentů, buďte u toho s námi.
Počínaje Discolandem v Divadle Na zábradlí zahajují sérii popremiérových diskuzí se studujícími divadelních studií, divadelní teorie a kritiky či režie a dramaturgie.
První diskuse se uskuteční po první repríze inscenace Discoland ve středu 4. května 2022. Diskuze bude uzavřená přímo pro studenty divadelních oborů. Všichni zájemci a zájemkyně o účast se prosím registrujte na flemrova@nazabradli.cz nebo na telefonním čísle +420 774 460 391, a to nejpozději do 27. dubna. Studující mají vstupenky za 50,- Kč (které jsou pro studujících divadelních oborů běžně k dostání až půl hodiny před představením při nenaplněné kapacitě).
Říká se, že kdo si pamatuje devadesátky, ten je neprožil. Ale co když se na tuto dobu snažíme zapomenout i z jiných důvodů Inscenace Discoland mapuje vzpomínky bývalých zaměstnanců, návštěvníků a dalších pamětníků dnes už legendárního klubu Discoland Sylvie. Zatímco postava majitele klubu Ivana Jonáka je notoricky známá, o těch „druhých“ netušíme skoro nic…
Inscenace Discoland režijně-dramaturgického tandemu Petra Erbese a Borise Jedináka je autorský projekt vycházející ze vzpomínek bývalých zaměstnanců a návštěvníků legendárního libeňského Discolandu Sylvie.
Obsazení: Barbora Bočková, Kateřina Císařová, Petr Čtvrtníček, Anežka Kubátová, Václav Vašák, Jiří Vyorálek, Johana Matoušková, Magdaléna Sidonová, Valerie Lobačova
KriTh se po čas konání Divadelního světa Brno mění na Theatrocén. Sledujte postřehy a recenze našich studentů, buďte u toho s námi.
We are thrilled to announce that the new issue of Theatralia is now available online! This volume marks a significant moment: it is published nine years after the journal first devoted a thematic issue to Cognitive Theatre Studies (CTS) in 2016.