KriTh je teď Theatrocén
KriTh se po čas konání Divadelního světa Brno mění na Theatrocén. Sledujte postřehy a recenze našich studentů, buďte u toho s námi.
Diskuze na téma „Digitální publikum“ se uskuteční 28. 1. 2021 od 15 do 17 hodin.
Uzavření divadel, tanečních scén, kulturních center i veřejného prostoru pro produkce živého umění během coronavirové pandemie přinesl masivní migraci produkcí živého umění na digitální platformy. Jak na tuto nabídku reaguje divák? Co víme o divadelním publiku éry pre-covidové a změnilo se nějak po přesměrování divadelní, taneční nebo novocirkusové nabídky do online prostředí? Přinesl tento shift úbytek diváků, kteří od obrazovek prchají raději do lesů, nebo je naopak nástrojem rozvoje publika například v segmentu digitálně obratné mládeže? Jaká data jsou k dispozici o "digitálním obecenstvu"? Jak sledovat a evaluovat chování digitálního diváka a jak se tyto metody liší od marketingových analýz v běžném provozu kulturních organizací?
Diskutovat budou hosté z ČR, Polska, Velké Británie a Německa.
Kontaktní osoba: Barbora Comer (barbora.comer@idu.cz)
Více informací a celý text k události zde.
KriTh se po čas konání Divadelního světa Brno mění na Theatrocén. Sledujte postřehy a recenze našich studentů, buďte u toho s námi.
We are thrilled to announce that the new issue of Theatralia is now available online! This volume marks a significant moment: it is published nine years after the journal first devoted a thematic issue to Cognitive Theatre Studies (CTS) in 2016.