KriTh je teď Theatrocén
KriTh se po čas konání Divadelního světa Brno mění na Theatrocén. Sledujte postřehy a recenze našich studentů, buďte u toho s námi.
Absolventka Katedry teorie a kritiky na DAMU, v současnosti doktorandka na Katedře divadelních studií FF MU. Studijní stáž strávila na Institutu pro aplikovanou divadelní vědu při Justus-Liebig-Universität v německém Giessenu. Dlouhodobě ji zajímají interdisciplinární přesahy od teatrologie, především ke kulturologii, antropologii, religionistice nebo urbanistice. Zabývá se divadelní kritikou, na DAMU vedla časopis Hybris, publikuje v časopise Svět a divadlo nebo v Divadelních novinách. Věnuje se také vlastní tvorbě a působí v divadelní skupině Akolektiv Helmut.
Jan Doležel
Studoval Katedru divadelních studií FF MU. V současnosti je posluchačem činoherní režie DiFa JAMU. Věnuje se divadelní kritice, ve svých textech se zaměřuje především na německojazyčný divadelní prostor. Pravidelně publikuje v Divadelních novinách nebo časopise KØD. V HaDivadle působí jako asistent režie a je členem týmu lektorů dramaturgických úvodů a besed po představení.
KriTh se po čas konání Divadelního světa Brno mění na Theatrocén. Sledujte postřehy a recenze našich studentů, buďte u toho s námi.
We are thrilled to announce that the new issue of Theatralia is now available online! This volume marks a significant moment: it is published nine years after the journal first devoted a thematic issue to Cognitive Theatre Studies (CTS) in 2016.