KriTh je teď Theatrocén
KriTh se po čas konání Divadelního světa Brno mění na Theatrocén. Sledujte postřehy a recenze našich studentů, buďte u toho s námi.
Naše přístupy a naše chápání divadelního fenoménu se od roku 2020 mění nebo vyvíjejí. Zdá se, že máme příležitost o tom kolektivně mluvit. Proto vás zveme na setkaní, abychom mohli společně sdílet své zkušenosti, vnímání, intuici, rozhodnutí. A doufáme, že tím pomůžeme rozvíjet rizomy budoucích divadelní aliancí.
Martina Musilová a Pierre Nadaud, a kol.
Některá témata k úvaze:
Co nám roky 2020 a 2021 vzaly a co přinesly nového? Co prospělo divadlu a co ho paralyzovalo?
Pociťovali jsme krizi divadla již před rokem 2020?
Přinesla alternativní divadelní kultura alternativní řešení krizové situace?
Jednotlivci se přizpůsobili systému. Přizpůsobil se systém jednotlivcům?
Pokud se proměnila společnost, má se se proměnit dramaturgie divadel?
Přinášejí jednotlivé segmenty divadla (repertoárová, komerční, nezávislá, alternativní, undergroundová divadla) různé perspektivy na covidovou krizi?
Nesplaskly v krizovém období leckteré "bubliny" a ideologie? Vracíme se ke stejnému divadlu jako bylo před rokem 2020?
KriTh se po čas konání Divadelního světa Brno mění na Theatrocén. Sledujte postřehy a recenze našich studentů, buďte u toho s námi.
We are thrilled to announce that the new issue of Theatralia is now available online! This volume marks a significant moment: it is published nine years after the journal first devoted a thematic issue to Cognitive Theatre Studies (CTS) in 2016.